Wat als je zelf weinig tijd hebt?

Heb je als drukke ondernemer een magazijn waar orde en structuur de ontbrekende sleutelwoorden zijn? Is er nooit tijd om het aan te pakken? Maar ben je wel dagelijks tijd kwijt omdat je iets niet kunt vinden? Belemmerd de wanorde je werkproces? Wil je graag overzicht in je werkomgeving, maar kom je er niet aan toe? Of ben je gewoon veel liever bezig met het ondernemen, doen waar jij goed in bent? 

 

Ga je verhuizen, maar wil je niet zelf al je spullen inpakken? Besteed je die enorme klus liever uit, zodat jij tijd hebt om bezig te zijn met het inrichten van je nieuwe droomhuis?

 

Heb jij ook de Netflix serie 'The Home Edit' gezien? Wil je heel graag die opgeruimde schuur/ voorraadkast/ kledingkast/ speelkamer, maar besteed je de klus liever uit? Wil je resultaat zien, maar er zelf niet veel van jou kostbare tijd insteken? Ook dan ben je bij mij aan het goede adres! 

 

Kortom voor elke gewenste opruim-, organize-, verhuisklus kun je contact met mij opnemen. In een vrijblijvend intakegesprek van ongeveer een uur bespreek ik in ieder geval het volgende met je:

- Wat is je doel?

- Hoeveel tijd wil je er zelf aan besteden?

- Wat is je totale budget?

- Welke tijdslijnen denk je aan?

En uiteraard nog veel meer.

 

Na dit gesprek maak ik een offerte met kort plan van aanpak. En bij akkoord ga ik voor je aan de slag! Ik heb er nu al zin in!