Tarieven professional organizer

Het tarief is €45 per uur (zonder BTW*).

Bij 3 uur of meer is het tarief €40 per uur.

 

* doordat ik gebruik maak van de kleine ondernemers regeling reken ik geen BTW

 

Wat is er in dit tarief inbegrepen?

  • reiskosten en -tijd tot 20 km/20 min vanaf mijn adres (Katschiplaan 110, Den Haag).
  • in overleg met jou neem ik alles waar jij afstand van wil doen (m.u.v. gevaarlijke / grote voorwerpen) mee, zodat je gelijk resultaten ziet. Hieronder kun je daar meer over lezen.
  • parkeerkosten zijn niet inbegrepen. 

 

Wat doe ik met de spullen die ik in overleg meeneem?

Ik breng netjes alles wat als afval gescheiden kan worden weg (papier, plastic en glas). Spullen die nog te gebruiken zijn, maar niet verkoopbaar doneer ik aan goede doelen of breng ik bij de kringloop. Spullen die verkoopbaar zijn plaats ik op marktplaats of andere online verkoopkanalen. En het leuke daarvan is: 40% van de verkoopopbrengst krijg je van mij op je rekening gestort! Afhankelijk van hoeveel en wat voor spullen je opruimt kun je dus (een deel van) het factuurbedrag wat je betaald hebt terugverdienen! Dat maakt het opruimen nog leuker toch?! En wie weet krijg je zelfs geld toe!

NB bovenstaande is zeker geen verplichting, het is een extra service die ik bied. Je mag er gebruik van maken, maar het hoeft niet.